Gratis verzending vanaf € 300,- Scherp geprijsd Snelle levering Veilig betalen CBW-erkend

Veelgestelde vragen

Stigter-tuinmeubelen.nl is onderdeel van Stigter Tuinmeubelen, specialist in tuinmeubelen, parasols en accessoires met meerdere showrooms. Bij ons treft u een divers en uitgebalanceerd aanbod tuinmeubelen & serremeubelen en accessoires in alle bekende materialen.

Vragen, opmerkingen en suggesties zijn eenvoudig door te geven naar ons e-mailadres: home@stigter-tuinmeubelen.nl. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk tijdens openingstijden:

Webshop & Klantenservice
Berkel en Rodenrijs
+31(0)10 – 511 01 34

Klantenservice
Capelle a/d IJssel
+31(0)10 – 418 50 79

U vindt onze showrooms, met voldoende gratis parkeerruimte, aan de Woonboulevard Capelle XL, het woonwinkelparadijs tussen Rotterdam en Gouda, op steenworp afstand van Woonmall Alexandrium III en aan de Berkelse Poort, op steenworp afstand van het centrum van Berkel en Rodenrijs nabij Rotterdam – The Hague airport.

Dit zijn onze adresgegevens:

Showroom Capelle aan den IJssel
Schinkelse Baan 8
2908LE, Capelle aan den IJssel

Showroom Berkel en Rodenrijs
Berkelse Poort 17
2651JX, Berkel en Rodenrijs.

Alle genoemde prijzen van onze producten zijn inclusief 21% BTW. Hierbij komen geen extra administratiekosten. Bij een bestelling onder de 300 euro kunnen verzendkosten in rekening worden gebracht.
leveren tegen 0%-tarief is mogelijk bij leveringen naar het buitenland. Het btw-bedrag wordt dan in mindering gebracht op de genoemde prijzen. Neem contact op met onze klantenservice om na te gaan of u hiervoor in aanmerking komt.

Wij streven er naar zo veel mogelijk meubelen en setcombinaties online aan te bieden. Toch zullen er sets in de showroom staan die niet online staan weergegeven en ook andersom vanwege de vele combinatiemogelijkheden.
 Staat u tuinmeubel of set combinatie er niet bij? Stigter kan naast de getoonde collectie nog talloze combinaties bestellen én tegen concurrerende prijzen. Neem contact op met onze klantenservice voor een vrijblijvende offerte.

Bij Stigter-tuinmeubelen.nl koopt u eenvoudig, snel en veilig online bij een CBW-INRETAIL-erkend bedrijf. Stigter Tuinmeubelen maakt gebruikt van een beveiligde website omgeving. Verstrekte gegevens worden SSL-versleuteld verzonden. Stigter Tuinmeubelen houdt alleen die persoonsgegevens bij die zij nodig heeft om bestellingen uit te voeren, voor het verlenen van productgaranties en cookies voor bijhouden van webstatistieken om een optimale sitebeleving te kunnen bieden.
Stigter tuinmeubelen gebruikt uw gegevens op geen enkele wijze voor automatische correspondentie of SPAM en stelt uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking aan derden.

Bestellen

Vrijwel de gehele collectie is direct uit voorraad leverbaar. Maar het kan ook zijn dat een product speciaal voor u besteld wordt, dit staat dan bij de productinformatie vermeld. Is dit onduidelijk? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u eenvoudig verder.

Stigter Tuinmeubelen is er ook voor de zakelijke markt en de project markt. Wij raden u aan om contact met ons op te nemen, voor persoonlijk advies en passende offerte.

Wanneer u een product uit onze webshop wilt bestellen kunt u deze selecteren en aan uw winkelwagentje toevoegen. Het is ook mogelijk om het product eerst als favoriet aan te vinken alvorens deze aan de winkelwagen toe te voegen.
U komt nu in de winkelwagen met een overzicht waarin u uw bestelling kunt controleren en krijgt u de mogelijkheid om de aantallen te wijzigen.

Wilt u uw bestelling afronden, klik dan op bestelling afronden. Vervolgens kunt u uw gegevens invullen om de bestelling af te ronden. Wilt u verder winkelen dan kunt u de winkel pagina weg klikken of een andere pagina selecteren. Om de bestelling af te ronden kunt u de volgende stappen volgen:

Stap 1

Bij stap 1 vult u uw gegevens in. Vul deze zo compleet mogelijk in om uw bestelling zo soepel mogelijk te laten verlopen. Indien gewenst kunt u uw bestelling op een ander adres laten bezorgen.

Stap 2
Bij stap 2 kunt u uw bezorgmethode kiezen. U kunt uw bestelling gratis afhalen of op een door u gekozen locatie laten bezorgen, waarna de verzendkosten automatisch berekend worden en >€300 is dit geheel gratis.

Stap 3
Bij stap 3 kunt u kiezen via welke betaalmethode u wilt betalen. Hier kiest u of u online veilig wilt betalen met IDEAL of PayPal, of bij afhalen/afleveren wilt afrekenen met cash, visa, mastercard of Maestro
Als u alle stappen heeft ingevuld kunt u uw bestelling controleren en uw bestelling plaatsen. Vergeet niet om kennis te nemen van de algemene voorwaarden en deze te accepteren.

Wanneer u de aankoop bevestigd wordt er automatisch een kopie van uw bestelling via de mail toegestuurd als bestelbevestiging. Onze medewerkers nemen hierna zo snel mogelijk contact met u op om de bestelling door te nemen en om een afleverafspraak te maken. Wanneer dit is gebeurd ontvangt u of via de post of via de mail een orderbon waarop tevens uw afleverdatum vermeld staat.

U kunt bij stigter-tuinmeubelen.nl gebruik maken van verschillende betaalmethoden.

Online kopen:
U kunt gebruik maken van IDEAL of PayPal-creditcard betaalmethode.

Bij een uitgestelde levering of bij het afhalen:
U kunt contant met de PIN en Credit card, Eurocard-Mastercard, betalen, zowel in de showroom als bij de bezorger.
 Betalen d.m.v. internetbankieren ook mogelijk op ABN-AMRO te Rotterdam, IBAN rekeningnummer IBAN NL63ABNA0504411454. Hiervoor geldt dat de betaling minimaal 1 dag vóór het afleveren van de producten moet zijn bijgeschreven o.v.v. uw naam en ordernummer.

Bestellingen in onze webshop worden automatisch per email bevestigd op het opgegeven e-mailadres. Dit kan tot een dagdeel duren voordat de e-mail goed is doorgekomen.

Na een dagdeel nog steeds niet ontvangen op het opgegeven e-mailadres? Controleer dan de spamfolder, soms komt de e-mails daarin terecht. Staat daar ook geen bericht in, kan uw bestelling evengoed in goede order ontvangen zijn, maar neem dan contact op met onze klantenservice, en wij zullen u verder helpen.

Als uw betaling niet geslaagd is, controleer dan in eerste instantie nog even of alles goed is ingevuld.
 Indien u lang over een betaling heeft gedaan kan het zijn dat de pagina is verlopen en u daarom een foutmelding krijg. Ook kan het mislukken van een betaling verschillende oorzaken hebben waaronder een instabiele verbinding. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Leveren en retourneren

Alle bestellingen* (>€300) worden als service gratis thuis geleverd. Kleine bestellingen (pakketten) die eenvoudig te monteren zijn worden, worden in doos geleverd. Dit staat vaak ook bij het artikel vermeld.
Leveringen van grote bestellingen en producten die lastig te monteren zijn of erg gewichtig zijn worden door onze eigen bezorgdienst aangeboden en kunnen gemonteerd geleverd worden, mits dit vooraf overeengekomen is en op de orderbon vermeldt staat. In enkele gevallen wordt hiervoor een meerprijs berekend.

*m.u.v. de waddeneilanden en het buitenland.

Het is de bedoeling dat er iemand aanwezig is op het bezorgmoment.
 Is de bezorger nog niet geweest, neemt u dan contact op met de klantenservice om kosteloos een nieuwe afspraak te maken.
Is de bezorger wel al geweest, wordt bij het afleveren van pakketjes een kaart in de brievenbus met daarop een melding dat men de volgende dag opnieuw komt. Na het afleveren van een grotere bestelling moet een nieuwe afspraak ingepland worden. Hierbij kunnen bezorgkosten in rekening worden gebracht.

Onze standaard werkwijze is het laten bezorgen van de bestelling. Maar bestellingen kunnen ook afgehaald worden.

Kleinere bestellingen kunnen, na specifieke bevestiging, worden afgehaald in een van onze showrooms. Het voordeel hiervan is dat dit op een eigen gewenst tijdstip gedaan kan worden (binnen de openingstijden) en voorkomt dat er iemand op locatie de bestelling in ontvangt moet nemen of op de bezorger moet wachten. Bij bestellingen <€300 scheelt dit in ieder geval de verzendkosten. Grotere kunnen op afspraak afgehaald worden op een van de showroomlocaties of op ons logistiek centrum.

Bestelling naar het buitenland nemen bezorgkosten met zich mee en is maatwerk. Wilt u de kosten voorafgaand aan een Bestellingen weten neem dan contact op met onze klantenservice, heeft u al een bestelling geplaatst dan nemen wij automatisch contact met u op om dit met u te bespreken.

Ja, Stigter-tuinmeubelen.nl levert door heel Nederland* gratis thuis vanaf €300!
Bij bestellingen tot €300 word € 7,50 verzendkosten gerekend. Goederen met een grote omvang of zwaarder dan 20kg en onder €300 worden verzonden per pallettransport tegen €40 verzendkosten.

*m.u.v. de waddeneilanden.

Wanneer wij uw bestelling ontvangen wordt u bestelling verwerkt. Doorgaans heeft u uw bestelling binnen één tot drie werkdagen in huis. Voor de levering van grote producten krijgt u binnen één werkdag een telefoontje van onze klantenservice om een bezorgdag / bezorgtijd met u af te spreken.

Bij Stigter-tuinmeubelen.nl heeft u een bedenktijd van 14 dagen, zonder opgaaf van reden. Deze bedenktijd, of zichttermijn, gaat in op het moment dat u het product heeft ontvangen. Binnen deze termijn kan u het product bekijken of ‘passen’. Maar houdt hiervoor de originele verpakking zo veel mogelijk in tact en voorkom beschadigen en waardevermindering (bijvoorbeeld door het product buiten te laten staan of te schuiven over grove ondergronden). Na deze 14 dagen is de koop een feit.

Wilt u uw bestelling binnen 14 dagen herroepen? Vul dan hier het herroepingsformulier volledig en correct in en email het ingevulde herroepingsformulier naar home@stigter-tuinmeubelen.nl. Ook kunt u het formulier uitprinten en versturen naar een van onze showrooms. 
Ná het aanmelden van uw herroeping heeft u weer 14 dagen de tijd om het product naar ons op te sturen. Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt zo spoedig mogelijk plaats, uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending. Het retourneren van een pakket gaat op eigen initiatief en is voor eigen rekening. Een grote bestelling kan worden afgehaald door onze bezorgdienst, na het maken van een afspraak, hiervoor wordt een kilometervergoeding in rekening gebracht.

Garantie, klacht en reclamatie

Het aanmelden van een reclamatie of een klacht bij Stigter Tuinmeubelen en Stigter-tuinmeubelen.nl kan eenvoudig door middel van het inzenden van een reclamatieformulier, per email of door direct contact op te nemen met een van onze klantenservices / showrooms.

• De reclamaties die worden aangemeld met een ingevuld reclamatieformulier worden door ons bevoorrecht en bespoedigd afgehandeld t.o.v. andere reclamaties vanwege de volledigheid alle vereiste informatie die nodig is om het snel en kordaat af te handelen.
• Reclamaties die worden aangemeld waarvan de informatie nog onvolledig is, kan alsnog een ingevuld reclamatieformulier worden gevraagd.
• Alleen reclamaties met de vereiste informatie (zoals aankoopdatum/aankoopbewijs etc.) worden in behandeling genomen.

Mocht het onverhoopt voorkomen dat u een klacht heeft over een product of over onze werkwijze, is het voor ons belangrijk om dit van u te horen om de klantervaring waar mogelijk te verbeteren. Wij vragen u vriendelijk dit naar ons kenbaar te maken. U kunt ons hierover schriftelijk of per e-mail home@stigter-tuinmeubelen.nl berichten, maar uiteraard kan het ook persoonlijker in de vorm van een telefoongesprek of een bezoek aan onze showroom. In het geval van een klacht over een product, waar mogelijk graag ondersteund met een foto van het voorval. Wij streven ernaar om uw opmerkingen binnen enkele werkdagen te beantwoorden.

Bij Stigter-tuinmeubelen.nl heeft garantie op uw al u bestelde producten volgens de wettelijke rechten garantie. Wettelijke consumentengarantie staat ook wel bekend als non-conformiteit waarbij een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid mag van verwachten. Gaat een product na meer dan zes maanden defect, dan moet u als consument wel kunnen aantonen dat dit defect niet door uw toedoen is veroorzaakt.
Voor de zakelijke markt / horeca geldt een garantietermijn van 1 jaar. Ook hierbij geldt dat wanneer een product na meer als zes maanden defect gaat, u moet kunnen aantonen dat dit niet door oneigenlijk gebruik is veroorzaakt.
Voor specifieke garantiebepalingen verwijzen wij naar de voorwaarden op de achterzijde van uw aankoopbewijs (mits op naam). Ook verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden van Inertiale (CBW) en de algemene voorwaarden van InRetail en onze aanvullende voorwaarden en op de hangtags / instructieboekjes van een groot deel van onze producten.

Onderhoud

Over het algemeen is het aan te raden uw tuinmeubel droog op te bergen, af te dekken of in ieder geval met een onderhoudsmiddel te beschermen. Dit voorkomt vervuiling en verkleuring en beschermt het product tegen weersinvloeden.

Lees voor de hangtag of bijsluiter van uw meubel wat er aan onderhoud vereist is. Deze staan ook in algemene zin vermeld op deze website onder onderhoud.

Kijk op de hangtag of bijsluiter van uw tuinmeubel hoe u uw tuinmeubel het beste kunt onderhouden. Onderhoudsadvies vindt u ook op deze website onder onderhoud.

Een tuinmeubel kan onderhoudsarm zijn, maar is niet geheel onderhoudsvrij! Om uw tuinmeubel in topconditie te houden moet er onderhoudshandelingen verricht worden. Lees voor de hangtag of bijsluiter van uw meubel wat er aan onderhoud vereist is. Deze staan ook in algemene zin vermeld op deze website onder ‘onderhoud’.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.